Организация на управлението

  • Статут
  • Организационна структура на управление
  • Дефинирани отговорности на УС
  • Длъжностни характеристики на персонала
  • Вътрешни правила
  • Механизъм за контрол на работата на персонала

Ниво на институционално развитие

  • Ефективно действащ УС - протоколи от срещите на УС
  • Годишни отчети
  • Дейностите на агенцията съответстват на целите заложени в стратегическия и оперативен план.
  • Членове на агенцията - юридически независими единици, общини, бизнес асоциации, физически лица
  • Механизъм за обмен на информацията между членовете

Обществена отговорност

  • Брой местни партньори
  • Брой външни партньори (национални и международни)
  • Наличие на споразумения за партньорство
  • Наличие на длъжностни характеристики на консултантите - компонент отнасящ се до работната етика (спазване изискването за конфиденциалност на информацията касаеща клиентите, отговорно отношение към работата и т.н.)
  • Наличие на длъжностни характеристики на персонала - компонент отнасящ се до работната етика
  • Участие в социални събития в града и региона
  • Участие в УС на други организации, комисии, съвети и т.н. (на регионално и национално ниво)

Стратегическо планиране. Наличие на стратегически план (период от 3 години)

  • Ясно дефинирани стратегически цели
  • Пазарно изследване, включващо изследване възможностите за предоставяне на нови услуги
  • Нови методи за разрешаване на проблеми
  • Прилагане на нови техники на анализ
  • Отчитане капацитета на организацията за изпълнението на плана
  • Отчитане риска свързан с изпълнението на плана
  • Отчитане капацитета и възможностите на доставчици и партньори

Стратегическо разгръщане

  • Наличие на оперативен план
  • Наличие на разписание на дейностите
  • Наличие на механизъм за оценка на изпълнението на оперативния план
  • Наличие на индикатори за успех

Познание за пазара и клиентите

  • Наличие и поддръжка на база данни
  • Категоризиране на клиентите в съответствие с вида на услугите и честотата на тяхното предлагане
  • Пазарни изследвания за услугите за МСП
  • Поддържане на добри връзки с клиентите
  • Удовлетвореност на клиентите от услугите на агенцията

Представяне на агенциите

  • Наличие на процедура за изработване на годишен доклад
  • Наличие на процедура за изработване на доклади за проекти
  • Издаване на бюлетин или ползване пространството в бюлетини на организации партньори (чрез договор или споразумение)
  • Създаване на механизъм за регулярно представяне на информацията в публичното пространство, добри контакти и взаимоотношения с медиите (наличие на договори или споразумения)
  • Механизъм осигуряващ финансова прозрачност

Човешки ресурси

  • Наличие на постоянни работни екипи (експерти, консултанти и т.н.)
  • Наличие на временни работни екипи
  • Брой постоянен персонал
  • Наличие на длъжности характеристики
  • Брой персонал зает на непълно работно време (договори)
  • Създадени планове за управление на различните проекти
  • Оценка на необходимостта от обучение на персонала и екипите
  • Човешки ресурси - предвидени в проектите (настоящи или минали проекти разработени преди кандидатстване за финансови средства)

Работна среда

  • Офис пространство
  • Оборудване
  • Работно място
  • Офис атмосфера
  • Мотивация на персонала
  • Работа в екип

Възможности за финансиране
Текущи проекти
Бюлетини
No result...
Абонирайте се за бюлетина